afiQanuaR..

Friday, October 4, 2013

legolandd !

hey hello !

hari ni nak story pasal aku pegi legoland ngan daleenaLatif , zeeKarim and farahdianaLatif
puteri ngan adek dye memang dah ada pass nak masok legoland tu , aku pulak gune tiket free and zee pulaa , hmmmmmmmmmmmmmmmmmm . HAHA . XD



bila dah enter tu , first thing kteorang buat , tolong orang legoland tu buat kek gune lego.
kteorang lumba buat lego tu . semua pemenang , tiada yang kalah .
eh ! jap , jap . daleena kot yang kalah sebab dye tersalah pasang . dah lah tersalah pasang , 
pegi amek zee punya . haha .  
pastu dapat lah sijil . ayat zee : sijil ni laku tak kalau ak masok U ?
krikk.... krikkkk......



next locationnn .... project X ! wooo... ini paling extrem ! tp kat situ jelah . uss lagi extrem .
daleena diam seribu bahasa time beratur nk naek bende tu , cuak , cuak . heheh .
macam nak terbukak tudung aku time naek project X tu . bile tgk muke masingmasing time tuu . 
pehhhh ! sedyhhhh .... haha 



pastu naek bende kuning , nak tertidur aku main bende alah tu , rasa macam ditiup angin d tepi laut . haha .



lunch timee ! makaseh to abang daleena sebab bagi kiteorang makan . 
tekejot aku tengok zee makan . ayat daleena : orang dah lame takmakan nasi memang macam nie ea ?
HAHA . 

bila dah kenyang , kteorang tengok show ninja . 
abang baju itam , aku ngan zee rebut . daleena punya abang baju putih . dah agak dah daleenaa . heheh .



next ! tengok wayangg 4D . okeyh nyaman gile kat situ sejok gilaa . tengok cite katunn . hehe . 2 kali tengok 




pastu main tembaktembak . jyeahhhh ! aku pemenang nyaaa . comel ja jamal nie kan . hehe .



roller costerr dragon . ada yang besar ada yang kecik . yang kecik main sekali , yang besar main 2 kali . takpuas beb , rase macam sekejap je naik . btw , aku jumpe 'taylor swift' time budakbudak ! haha .



last but not least , naek boat . ini kelaka . haha . aku naek nga zee , daleena ngan adik dia . lumbe nie , eceehh lumbe lah konon . belom apa pe dah tak bole jalan dah boat nie . haha . malu aku . mulamula aku kat depan , macam mana entah takde rezeki kan . ada lah orang tu potong . elehh saje je bagi peluang daleena menang . haha . *padahal enjin mati . ><


okeyh done ! even bersunburn di sana , tetap appy je jalan ngan dyeorang . 
bila lah dapat keluar lagi . loveyouguysss <3 nbsp="">











 GREAT FRIEND ARE HARD TO FIND , DIFFICULT TO LEAVE N IMPOSSIBLE TO FORGET . ;)




No comments:

Post a Comment